Podmínky ochrany osobních údajů

 

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Ondřej Hubáček IČ 07371578 se sídlem Františka Metelce 174, Malšice, 391 75 (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou

Adresa: U Bechyňské dráhy 790/3, 390 02 Tábor

Email: info@for3dtisk.cz

Telefon: 720 140 331

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

3. Používání cookies.Webová stránka správce využívá cookies pro zajištění správného fungování webu, analýzu návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklam. Uživatel má možnost odmítnout ukládání cookies nebo si nastavit předvolby prostřednictvím nastavení svého prohlížeče. Podrobné informace o používání cookies naleznete v Zásadách používání cookies.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

 2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 3. Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

 2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby 

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.

 2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb. 

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

 2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

3. Uplatnění práv. Pro uplatnění svých práv (právo na přístup, opravu, výmaz apod.) může uživatel kontaktovat správce na kontaktních údajích uvedených v čl. I těchto podmínek. Správce na žádost odpoví v zákonné lhůtě, která činí obvykle 30 dní. V případě žádosti o výmaz nebo omezení zpracování bude správce postupovat v souladu s právními požadavky GDPR.

4. Právo podat stížnost. Kromě možnosti podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v ČR mají zákazníci právo podat stížnost u dozorového úřadu pro ochranu osobních údajů ve své zemi trvalého pobytu nebo pracoviště, pokud se domnívají, že byla porušena jejich práva na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména archivace.

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

4. Způsob zabezpečení osobních údajů. Správce implementoval následující opatření k zabezpečení osobních údajů: šifrování přenosu dat (např. HTTPS), přístupová hesla a dvoufaktorové ověření pro správu dat, pravidelné bezpečnostní audity a kontrolu dodavatelů služeb. Přístup k údajům mají pouze pověřené osoby, a to v nezbytném rozsahu.

5. Pověřené osoby a zaměstnanci. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze zaměstnanci a pověřené osoby, které potřebují údaje zpracovávat v rámci plnění pracovních povinností a které byly řádně proškoleny o zásadách ochrany osobních údajů. Tito zaměstnanci a pověřené osoby jsou vázáni mlčenlivostí a povinností chránit osobní údaje před neoprávněným přístupem nebo zneužitím.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

4. Postup změn podmínek ochrany osobních údajů. Správce si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto podmínky ochrany osobních údajů. Pokud dojde k významné změně, správce upozorní zákazníky na tuto změnu prostřednictvím e-mailu nebo notifikace na webu. Doporučujeme pravidelně kontrolovat podmínky ochrany osobních údajů pro aktuální informace.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.3.2022.